štvrtok, apríla 03, 2008

HA! A je to tu!



Tušila som, že to raz príde. Včerajším znudeným listovaním v Diners Club magazine 1/2008 som sa dočítala o jedinej a skutočne účinnej, tzv. Amputívnej diéte. Jej autorkou je istá dietologička Keesha Myas, vystavená neustálym tlakom a požiadavkám svojich zákazníčok nadobudnúť v priebehu niekoľkých dní ideálnu váhu. (o ideálnej postave by sme mohli diskutovať). Tiež by sme si mali zadefinovať pojem v priebehu niekoľkých dní... som si takmer úplne istá, že väčšina dám sa v priebehu mesiaca dostala do mimoriadnej formy. Teda v závislosti od individuality, odhodlania, či pevnej vôle.

Poprosím deti, aby nasledovné neskúšali doma, iba ak v prítomnosti dospelej osoby.

Amputívna diéta

1. Ostrihajte si všetky nechty – max. 29 gramov
2. Ostrihajte si vlasy – max. 170 gramov
3. Ostrihajte si všetky vlasy – max. 340 gramov
4. Dajte si ostrihať bradavice – max. 30 gramov
5. Na raňajky konzumujte preháňadlo – max. 1,3 kg
6. Absolvujte črevnú sprchu – max. 2 kg
7. Celý deň nepite – cca 0,5 kg
8. Celý deň nejedzte – 1,3 kg
9. Neobliekajte sa – max. 1 kg
10. Nenoste spodnú bielizeň – 0,3 kg (záleží však od typu a veľkosti bielizne)
11. Darujte obličku – 1,5 kg
12. Dajte si zmenšiť prsia – asi až 7 kg
13. Nechajte si amputovať ruku – asi 11 kg
14. Nechajte si amputovať nohu – asi 20 kg

S výnimkou bodov 1. až 3. je diéta zaručene bez jo-jo efektu.

Aj keď sa možno bude zdať až príliš radikálna, treba si uvedomiť, že pre krásu sa oplatí čo to vytrpieť.

Zároveň odpovedám na otázku kolegynky Lucie, či som náhodou neschudla.....

.....áno, presne 34 gramov. Ostrihala som si nechty a podstrihla ofinu.

3 komentáre:

April povedal(a)...

Existuje aj opacna verzia tejto diety pre jedincov ako som ja, ktori sa snazia pribrat? Mozem si prisit k telu dalsiu ruku? To uz budu tusim styri...

Neda povedal(a)...

Urcite existuje. Tu vsak treba zohladnit disproporcie, ktorym sa prisitim nevyhnes. Tak napriklad, ak by si chcela pribrat viac ako 5ci 7 kg, odporucam prisit nohu. Napriklad moju. A ak by sa ti nahodou niekto smial, ze mas jednu nohu kratsiu a sirsiu ako zvysne dve, uhrala by som to na muzsky reprodukcny organ. Skus zvazit kombinaciu ruka a prsnik navyse.

Pecosita povedal(a)...

prave rpeto som bola u kadernicky, hnutne som potrebovala zhodit ;))